Cimrilik boşanma ve tazminat sebebi sayıldı
Eşine sürekli, ‘banyonun ışığını çok yaktın, sifonu niye çektin, çay demleme’ diyen aşırı tutumlu davranan eşe Yargıtay’dan emsal karar geldi.


Yargıtay’dan bir emsal karar daha…
Bursa’da kocasının cimriliğinden dolayı sıkıntı yaşadığını öne süren K.L. isimli genç kadın, Aile Mahkemesi’ne başvurdu.
Genç kadın, kocasının aşırı cimri davrandığını, eve kimsenin gelip gitmesini istemediğini ve müşterek evin yaşanabilir şartlara sahip olmadığını söyledi.

“BENİ SÜREKLİ EVDEN KOVUYOR”
Evin temel ihtiyaçlarının bile yeterince karşılanmadığını belirten K.L. “Beni sürekli, ‘banyonun ışığını çok yaktın, sifonu çektin’ gibi sebeplerle hakaret edip evden kovuyor. Bir adet patates dahi kalsa eve gıda malzemesi, deterjan almıyor.

“ÇAY DEMLEMEMİ BİLE YASAKLADI”
Çay demlememi bile yasakladı. Kişisel temizliğine de dikkat etmiyordu.
Devamlı olarak beni aldatabileceği vurgusunu yapıyordu. Evlilik birliğinin sarsılması sebebiyle boşanmamıza ve aylık bin 500 TL yoksulluk nafakasına, faizi ile 30 bin TL maddi, 50 bin TL manevi tazminata karar verilmesini talep ediyorum.” dedi.
BOŞANMA VE TAZİMAT SEBEBİ
Yüksek Mahkeme’ye göre; ‘elektrik faturası artacak’ diye eşi karanlıkta oturmaya zorlamak, ısınma kısıtlamasına gitmek, yiyecek israfı bahanesiyle evdeki temel gıdayı kısıtlamak boşanma ve maddi tazminat sebebi olarak gösterildi.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)
TD MEDYA sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
















