Balıkesir Altıeylül’de mor şöleni yaşandı
Bu yıl 4.’sü düzenlenen Altıeylül Lavanta Günleri, Nergiz (Çiçekpınar) Mahallesi’nde yoğun katılımla gerçekleştirildi. Etkinlik boyunca lavantanın kokusu, müziğin ve eğlencenin coşkusuyla buluştu.


Balıkesir Altıeylül’de üç gün boyunca devam eden etkinliklerde binlerce ziyaretçi, lavanta tarlalarının eşsiz manzarasında unutulmaz anlar yaşadı.
Mor renge bürünen lavanta bahçeleri, doğayla iç içe vakit geçirmek isteyen vatandaşların buluşma noktası oldu.
Balıkesir başta olmak üzere çevre il ve ilçelerden gelen ziyaretçiler, hem lavantaların etkileyici görüntüsünü yakından görme fırsatı buldu hem de birbirinden renkli etkinliklere katıldı.

4. Altıeylül Lavanta Günleri’nin açılışı, yoğun katılım ve büyük bir coşkuyla gerçekleştirildi.
Mor tarlalar arasında yapılan geziler sırasında renkli görüntüler oluştu.
LAVANTA BAHÇESİ FOTOĞRAF TUTKUNLARININ UĞRAK NOKTASI OLDU
Üç gün süren etkinlik boyunca sahne programları ziyaretçilerden yoğun ilgi gördü.
İlk gün Kent Orkestrası ve Tarık Balas konseriyle başlayan programlar, ikinci gün Altıeylül Trio Grubu, Altıeylül Ritim Grubu ve Göksel Demirbaş konseriyle devam etti. Etkinliğin son gününde ise Barni Sanat Ritim Grubu ile Kent Orkestrası sahne alarak katılımcılara müzik dolu anlar yaşattı.

Çocuklar için hazırlanan oyun alanları ve eğlence noktaları da ailelerden tam not aldı. Gün boyunca devam eden etkinliklerde çocuklar keyifli vakit geçirirken aileler de lavanta bahçesinin eşsiz atmosferinin tadını çıkardı.





Kaynak: Anadolu Ajansı (AA)
TD MEDYA sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
















